MENU GŁÓWNE Ň OBROTY Ň Rejestrowanie Dokumentów
IKONA
SKRÓT +
Opcja przeznaczona do wprowadzania uchwalonych zmian, zarówno w planie Wydatków jak i Dochodów. Jeśli zmniejszamy plan, wprowadzamy kwotę z minusem.
Zakładamy nagłówek dla nowego dokumentu, naciskamy lub klikamy .
W polu Typ wybieramy pozycję Zmiana Planu Budżetu. Następnie nadajemy nazwę oraz opisujemy dokument.
Założony rekord pojawi się wśród innych paczek:
Po założeniu nagłówka dokumentu naciskamy lub lub klikamy , by przejść do listy dokumentów.
Ikony dostępne w oknie:
Nowy - - Zakładanie nowego dokumentu.
Zmiana - + - Zmiana danych nagłówkowych bieżącego dokumentu.
- - Kasowanie bieżącego dokumentu.
- - Ustawianie daty dla nowego dokumentu.
- - Wyszukiwanie dokumentu poprzez podanie jego symboli.
- - Zestawienie dokumentów.
Funkcje - -
Zapisz - - Księgowanie wszystkich dokumentów.
Nowy - - Zakładanie nowego dokumentu.
Po założeniu nagłówka dokumentu, wystarczy nacisnąć , by przejść do drugiej zakładki i wprowadzać kolejne pozycje.
Księgowanie z wykorzystaniem automatycznych dekretów
Księgowanie poprzez Rejestr VAT
Plan Budżetu BO / Rejestrowanie
Zmiana Planu Budżetu - Przeglądanie